رفیق

منہاج انسائیکلوپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی, تلاش

تحریک منہاج القرآن کی رکنیت کو رفاقت کہتے ہیں اور باقاعدہ ماہانہ زرتعاون ادا کر کے اس کی رکنیت حاصل کرنے والے اراکین رفیق کہلاتے ہیں، جس کے عوض انہیں ماہنامہ منہاج القرآن یا ماہنامہ دختران اسلام ارسال کیا جاتا ہے۔


قائد تحریک شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہر القادری نے رفیق کا لفظ کی اصطلاح ( قرآنی آیت مبارکہ’’ حَسُنَ اُوْلَئکَ رَفِیْقًا‘‘ یہی وہ لوگ ہیں جو (اللہ اور اللہ کے رسول صلے اللہ علیہ والہ وسلم کے بہت اچھے ساتھی ہیں ) سے مستنبط کی ہے.


تحریک منہا ج القرآن کی رفاقت کا فارم پر کرنے والا اپنے کوائف درج کرنے کے بعد عہد نامہ رفاقت پر درج آیت مبارکہ ’’ اِن الصلوتی و نسکی و محیای و مماتی للہ رب العالمین ‘‘ پڑھنے کے بعد دستخط ثبت کرتا ہے ۔ گویا رفیق بننا صرف فارم پر کرکے ممبر بن جانا نہیں ہے بلکہ یہ دنیاو آخرت کی سعادتوں کا امین بننے کے مترادف ہے ۔ اللہ کا پسندیدہ بندہ اور نبی کریم صلے اللہ علیہ والہ وسلم کا بہترین امتی بنناہے۔


یاد رہے چونکہ تحریک منہاج القرآن معاشرے کو مصطفوی انقلاب سے ہمکنار کرنا چاہتی ہے اسلئے تحریک کی رفاقت شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہر القادری کے ہاتھ پر بیعت انقلاب کرنا ہے۔

‘‘http://ur.minhaj.org.pk/index.php?title=رفیق&oldid=7287’’ مستعادہ منجانب