منہاج القرآن پبلی کیشنز

منہاج انسائیکلوپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی, تلاش
تحریک منہاج القرآن کی مرکزی نظامتیں

نظامت ابلاغیات

نظامت اجتماعات

نظامت امور خارجہ

نظامت بین المذاہب تعلقات

نظامت پرنٹنگ

نظامت پروڈکشنز

نظامت تحقیقات

نظامت تربیت

نظامت تعلیمات

نظامت تعمیرات

نظامت تمویلات

نظامت تنظیمات

نظامت دعوت

نظامت سیکرٹریٹ

نظامت مالیات

نظامت ممبرشپ

نظامت میڈیا

نظامت ویلفیئر

شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہرالقادری کی جملہ تصانیف اور خطابات کی اشاعت کا شعبہ منہاج القرآن پبلی کیشنز کہلاتا ہے۔

منہاج القرآن پبلی کیشنز تحریک منہاج القرآن کے مرکزی سیکرٹریٹ پر قائم ہے۔ اسے تحریک کے بنیادی انتظامی ڈھانچے میں نظامت ابلاغیات کہا جاتا ہے۔

یہ شعبہ تحریک منہاج القرآن میں ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتا ہے، جو مشن کی ترویج و اشاعت کے لئے ہر طرح کا اشاعتی مواد مہیا کرتا ہے، جس میں قائد تحریک ڈاکٹر محمد طاہرالقادری کی کتب، خطابات کی کیسٹس، سی ڈیز اور ڈی وی ڈیز شامل ہیں۔ اس کے علاوہ تحریک کے مختلف شعبہ جات، فورمز کو مختلف اوقات میں اپنی مہمات چلانے کیلئے جس بھی قسم کا ایڈورٹائزنگ میٹریل شائع کرنا ہو یا الیکٹرونک میڈیا کیلئے اشتہارات اور ڈاکومنٹریز بنوانا ہو تو شعبہ ابلاغیات اس متعلقہ شعبہ کی طرف سے مہیا کردہ مواد کو استعمال کر کے شعبہ کی ہر طرح کی ضرورت پوری کرتا ہے۔

ملکی اور بین الاقوامی سطح پر اسلامی تعلیمات کے فروغ کے لئے اس شعبہ کے زیراہتمام قائد تحریک اور دیگر تحریکی اکابرین کی کتب کو شائع کرنا اس شعبہ کی ذمہ داری ہے۔ یہ شعبہ اس وقت تک شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہرالقادری کی چار سو تیس سے زائد کتب لاکھوں کی تعداد میں شائع کر کے عوام الناس تک پہنچا چکا ہے۔ علاوہ ازیں کیلنڈر، ڈائریز، پوسٹرز، پورٹریٹس وغیرہ کی بروقت تیاری کر کے متعلقہ شعبہ جات کو فراہم کرنا اور پرنٹنگ سے متعلقہ جملہ سامان کی حفاظت کرنا بھی اس شعبہ کی ذمہ داریوں میں شامل ہے۔